חדשות השבוע בעסקים

חדשות השבוע בטכנולוגיות בהשקות חדשות נתוני צריכה ועוד.

חדשות השבוע בטכנולוגיות בהשקות חדשות נתוני צריכה  ועוד.

צוות הוושינגטון פוסט האמריקני, עימת בין שש אפליקציות תקשורת הווידאו הפופולריות ביותר בחודשים האחרונים, כדי להכריע אחת ולתמיד: מי הכי טובה? על התואר ה- Chatty Awards התחרו Facebook Rooms, FaceTime, Google Meet, Houseparty, Skype וזום. 

״החלטנו לתת לאפליקציות הלוהטות ביותר את ההזדמנות לשבות את ליבנו״, אומרי אנשי הוושינגטון פוסט, ג׳פרי פולר והת׳ר קלי. ״המשימה הייתה לחפש את אפליקציית שיחות הווידאו הטובה ביותר״. את האפליקציות הריץ הצוות על רשתות WiFi ״בעייתיות״, להגדרתם והבוחנים היו ״אנשים עם רמות סובלנות משתנות ללימוד תוכנות חדשות״. על הדרך נבחנו כל האופציות והתוספים, כמו גם מדיניות הפרטיות והאבטחה בתוך סיוע במומחי אבטחה. 

והתוצאות: ״מצאנו כמה וכמה אפליקציות שהצטיינו בתחומים מסויימים, אבל, רק אחת קיבלה את הפרס הגדול, זו שעבדה הכי נכון עבור מרבית המשתתפים ב׳קרב׳: זום. אנחנו נשארים עם זום, למרות תקלות האבטחה שעלו לכותרות – וחלק מההחלטה היה גם בחינת הדרך שבה החברה התמודדה איתן״, מצהיר הצוות.

״זום מגדירה עבור כל השאר מה באמת צריך לטובת ניהול שיחת וידאו קבוצתית. היא נותנת את הדרך הפשוטה ביותר לחבר בני אדם על מסך אחד, בלי קשר לכך שיש או אין להם חשבון, או באיזה מכשיר או מערכת הפעלה הם מתחברים (אפילו טלפון קווי רגיל עובד). הפלטפורמה של זום יושבת על הרווח שבין אפליקציה לעסקים (ניתן לשתף מסכים) והאפליקציה החברתית. איכות השיחות מספיק טובה על טווח רחב של מכשירים והיא פשוטה לתפעול״. 

בבחינת הפרטיות והאבטחה, צוות העיתון התייעץ עם הקונסיומר ריפורט, מומחי אבטחה פרטיים ועם ה-Electronic Frontier Foundation, שכולם הסכימו פה אחד: זום בכיוון הנכון. ״החברה כבר שינתה כמה אפיונים למלחמה ב׳זומבומבינג׳, תיקנה תקלות של ניתוב פגישות דרך סין ותגברה את האבטחה וההצפנה. חוקרי אבטחה רבים עימם שוחחנו אמרו שנושאי הפרטיות והאבטחה אינם ייחודיים לזום, אך היא הייתה מהירה מכולן להגיב ולהתמודד עימם, בלי להסתתר מאחורי מדיניות פרטיות לא ברורה... ולא פחות חשוב: בסופו של דבר – לשיחות מעל 40 דקות צריך גם לשלם ואנו מוצאים שזה בהחלט מרגיע לעומת על המתחרים. אנחנו יודעים שאם המוצר בחינם המשמעות היא חת: אתם, המשתמשים הם המוצר...״. 

מחקר חדש של מאסטרקארד מציג את הבחירות הצרכניות החדשות של הצרכנים באירופה נוכח הבידוד בתקופת הקורונה. החיים בבידוד או בהסגר ביתי מהווים מציאות חדשה עבור רבים מאיתנו, בה השימוש באינטרנט, טכנולוגיות הסטרימינג וקניות מקוונות מעניקים פתרון נוח ויעיל לרכישת כלים, מיומנות חדשות  ועזרה בשמירה על מצב רוח מרומם.

המחקר מצא כי כמעט 2 מתוך 3 מהנשאלים (57%) ביצעו קניות מקוונות בשכיחות גבוהה מהרגיל בחודש האחרון. 30% מהנשאלים הוציאו יותר כסף על חוויות וירטואליות, כמו למשל 58% שצפו בשירותי סטרימינג מקוונים כדוגמת נטפליקס. שיא של אנשים נרשמו לחוויות מקוונות: 26% השתתפו בשיעורי כושר מקוונים ו-24% ביקרו במוזיאונים ויעדים אחרים בצורה וירטואלית. 


איך מנצלים את הזמן הפנוי?
הזמן הפנוי שנוצר בעקבות הסגר הביתי מאפשר לאנשים ללמוד מיומנות מקוונות חדשות. המחקר מצא כי כ-37% ציינו שהם לומדים להתנהל בצורה פיננסית נכונה עם חיבור לבנקאות דיגיטלית. 30% השתתפו בשיעורי בישול, 28% החלו לעקוב אחר מצבם הבריאותי וללמוד לחיות בצורה בריאה יותר ו-22% למדו שפה חדשה. עוד עולה כי 14% צפו במדריכי "תספורות" לסידור השיער, 10% למדו שפת תכנות וכ-7% השתמשו באינטרנט לטובת רכישת מיומנות ניגון בכלי נגינה.
נתון נוסף הראה כי תקופת המשבר גרמה לאנשים להיות נדיבים יותר, 28% תרמו לצדקה בחודש האחרון, 14% עשו זאת בפעם הראשונה. 

קניות ברשת בתקופת הקורונה
המחקר מצא כי חלה עלייה של 36% ברכישת מוצרים חיוניים ברשת. מלבד זאת, חלה עלייה חדה ברכישת ספרים בצורה מקוונת עם 32%, מוצרי בישול 22%, מוצרי צביעה לשיער 19%, משחקי לוח ופאזלים 18% ו-17% בהתאמה, משקולות ומזרני יוגה 13%.
עוד עלה מהמחקר כי הרגלי הקנייה המקוונים עמדו בקנה אחד עם הקנייה הפיזית. 81% ביצעו חיפוש מעמיק וממושך אחרה עיסקה הכדאית ביותר במרחבי הרשת. 87% מקפידים לבדוק את אמינות האתר המקוון ממנו הם קונים, 65% חוששים מהונאה מקוונת בעת הרכישה. לאור זאת, 81% מעדיפים לבחור בקמעונאים מוכרים, 80% עוברים על הביקורות של הקונים וכ-31% יצרו קשר עם מוכרים חדשים לפני הקנייה. 


חברת Rope Robotics החליטה שדי עם סיכון חיי אנשים שנאלצים לעלות לגובה של עשרות מטרים מעל הקרקע כדי לתחזק את מדחפי הענק של טורבינות הרוח. בשיתוף פעולה עם חברת Universal Robots גוייס למשימה קובוט של UR והתוצאה: פיתוח ובניית קובוט שתפקידו בחיים: תחזוקה שוטפת ותיקון של מדחפי הענק של טורבינות הרוח הגדולות שפועלות בדנמרק. 

המדחפים שפועלים סביב השעון רגישים לפגע ימזג האוויר ולשאר חפצים שמתעופפים ברוח. פגיעה קלה בהם מורידה מתפוקת החשמל ופוגעת בכלל המערכת לאורך זמן. התיקונים עד עתה בוצעו באמצעות מטפסי הרים שנשכרו למשימה תוך סיכון גבוה של חייהם, כשהם תלויים במזג אוויר נאה כדי לצאת לעבודה. זאת ועוד: השילוב של חומרי ניקוי רבי עוצמה וגובה – לא ממש הולכים יחד...  
 
הקובוט שפותח למשימה מבצע את המשימות שלו בלי להתחשב במזג האוויר, בלי להתעייף ובלי הסיכון להיפגע מהגובה, או משאיפת חומרי הניקוי החזקים. לאחר שהוא מועלה למדחפים, סורק לייזר תלת מימד מובנה מאתר ומאבחן את התקלות ותוכנה חכמה מכוונת את ההליך כולו של התיקון או התחזוקה. לדברי זיו שדה, סמנכ״ל המכירות והשיווק של חברת סו-פאד, נציגת UR בישראל, הקובוט ה׳מעופף׳ הוא דוגמה טובה לשימוש בקובוטים, שחוסך כסף רב למפעיליו, אך בעיקר מחליף בני אדם במשימות מסכנות חיים. 

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לקוחות נוספים >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
פנלים מבודדים |
פולדרים ממותגים |
קעקועים באילת
המדייק

לקוחות נוספים >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>