עורכים קניות באמצעות סמארטפון

לאחר "שגעת" הבלאק פריידי והסייבר מאנדי מאסטרקארד ערכה מחקר חדש ומקיף על קניות לקראת השנה האזרחית החדשה וחג המולד

לאחר "שגעת" הבלאק פריידי והסייבר מאנדי מאסטרקארד ערכה מחקר חדש ומקיף על קניות לקראת השנה האזרחית החדשה וחג המולד.

המחקר מצא כי 80% מהאירופאים משתמשים בסמארטפון לטובת הקניות, נתון המהווה כוח קנייה של כ-24% מסך כל הקניות המבוצעות כיום באירופה. לעומת זאת, בישראל עדיין רק 44% רוכשים באמצעות הסמארטפון. אפשר אפילו לקנות קולבים לבגדים הללו.

המחקר מצא עוד כי כ-40% מהאירופאים קונים לפחות פעם בשבוע באמצעות הטלפון הסלולרי, בבריטניה ובגרמניה כ-47% קונים דרך הסמארטפון לפחות אחת לשבוע, בפולין 45%, ספרד ואיטליה 43%,  אירלנד 39%, שוויץ 38% והולנד סוגרת את הרשימה עם 27% בלבד.

ומה בנוגע לקניות חג המולד וקריסמס?72% מהאירופאים טענו כי ישתמשו בסמארטפונים לטובת קניות לחג המולד.

מחיצות זכוכית למשרדים

איפה נמצאים הרוכשים בזמן שהם קונים?82% מהם ציינו כי יעשו זאת בישיבה על הספה בבית, 25% ירכשו כשהם נמצאים במיטה. 19% מציינים כי הם מבצעים קניות לחג המולד בזמן ההמתנה לתחבורה הציבורית, 18% בזמן העבודה ו-9% בהפסקת הצהריים.

מה הזמן המועדף לקניות?האירופאים נתבקשו לציין מהו הזמן האידאלי עבורם לטובת קניות חג המולד, 49% ציינו כי ימי החול בשבוע הם הנוחים ביותר ובייחוד בשעות הערב בין 17:00-21:00. אולם, 42% רכשו מתנות לחג המולד בין 12:00-17:00 ו-31% בין 09:00-12:00 בבוקר.

מה קונים? למעלה ממחצית האירופאים (54%) קונים בגדים באמצעות הטלפון הנייד, בגרמניה הנתון עומד על 68%.  49% מהאירופאים קונים מוצרי חשמל דרך הנייד. עוד נמצא כי 38% קונים ספרים, 37% חופשות וטיולים ו-13% בלבד קונים מוצרים משרדיים דרך הנייד.

המחקר בדק מהן הסיבות העיקריות לקניות באמצעות הסמארטפון. 44% ציינו כי הסיבה העיקרית הינה מהירות הקנייה, 33% רכישה בקליק אחד, 30% ניווט קל ו-14% אבטחה משופרת. בבריטניה, אירלנד, ספרד וצרפת למעלה מ-20% התייחסו לאבטחה משופרת כמניע חשוב לביצוע רכישות באמצעות הסמארטפון. ואילו בפולין (63%), גרמניה (59%) ושוויץ (56%) מעדיפים את מהירות הקנייה על פני כל קריטריון אחר.

אפליקציות קנייה? 64% מהאירופים ציינו כי השתמשו בין 2-5 אפליקציות קנייה, 13% משתמשים בין 6-10 אפליקציות ו-4% מתשמישים בלמעלה מ-16 אפליקציות קנייה.

הסקר המקוון המייצג נערך על-ידי חברת סקרי השווקים Innofact במדינות הבאות: צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, איטליה, הולנד, פולין, רוסיה, ספרד, שוויץ, שוודיה ובריטניה. בין 14 בנובמבר ל-19 בנובמבר ראיינה Innofact18,174 בני אדם בפנלים מקוונים בכל השווקים (כ-1,500 בכל שוק), כולם בגילאי 18 ומעלה.

אורזות דירה

פתיחת סתימות קשות

צעצועי האהבה של קיקי

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לקוחות נוספים >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
פנלים מבודדים |
פולדרים ממותגים |
קעקועים באילת
המדייק

לקוחות נוספים >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>