מאסטרקארד ביום האהבה

חברת מאסטרקארד העולמית ערכה מחקר עולמי ייעודי ליום האהבה המתבסס על ניתוח חיובי אשראי ועסקאות תשלום. המחקר בחן תקופה של 3 שנים בימים שלפני יום האהבה ובמהלכו

חברת מאסטרקארד העולמית ערכה מחקר עולמי ייעודי ליום האהבה המתבסס על ניתוח חיובי אשראי ועסקאות תשלום.  המחקר בחן  תקופה של 3 שנים בימים שלפני יום האהבה ובמהלכו (11-14 לפברואר בין השנים 2016-2018) ביותר מ-200 מדינות בעולם, לרבות ישראל. במסגרתו נבדקו מגמות הצרכנים בעולם בעת בחירת מתנה לבן או בת הזוג.

על פי מדד האהבה השנתי של מאסטרקארד כ-30% מהעסקאות בעולם הן רכישות של "הרגע האחרון" ביום האהבה עצמו. בישראל, לעומת זאת, לא מחכים ליום האחרון וכשליש מהרוכשים עושים זאת שלושה ימים לפני המועד. בנוסף, הנתונים מצביעים על עליה דרמטית של 76% בקניות און-ליין ב- 3 הימים בין חג האהבה של 2016 ל- 2018.  

מחפשיםמנוף להרמת רהיטים?

הזוגות הישראלים מראים כי הרומנטיקה לא חלפה מהעולם ומציגים נסיקה של 78% בהוצאות על פרחים ביחס לשנת 2016, סך העסקאות עלה ב-48%. לצורך השוואה, טורקיה מציגה ירידה של 38% בהוצאות על פרחים והגידול העולמי בהוצאות עומד על 7% בלבד, למרות שכמות העסקאות עלתה ב-36%. 
לילה מפנק במלון נשאר בראש רשימת המתנות לולנטיין; הנתונים מגלים כי כמות העסקאות הגלובליות על מלונות עלה ב -9% מ -2016 עד 2018, וסכום ההוצאה עלה ב- 5% בהתאמה. בישראל חל עליה משמעותית בהרבה עם גידול של 99% בהזמנת חדר למלון ביום האהבה ו-79% בסך ההוצאות על מלונות.

בארה"ב חל קיטון של 20% בכמות העסקאות במלונות ו-10% בסך ההוצאות ואילו הזוגות האירופאים מציגים עליה של 30% בעסקאות ו-23% בכמות ההוצאות על מלונות ביום האהבה בין השנים 2016-2018. 

מה בנוגע לתכשיטים? המחקר מצא כי הישראלים הציגו עליה של 20% בהוצאות על תכשיטים ביום האהבה. הזוגות האמריקאים מציגים ירידה של 16% בהוצאות על תכשיטים ביום האהבה, בשוק הסיני זנחו כמעט לחלוטין את ההוצאות על תכשיטים עם ירידה של 73%. במדינות אירופה נראה כי יש מגמה מעורבת בנושא: בריטניה ירידה של 28%, איטליה עליה של 12%, הולנד ירידה של 32% ורוסיה עליה של 48%.

עבודות בגובה
מלבד הפרחים והפינוקים במלון, הישראלים מציגים עליה של 85% בכמות העסקאות ובגידול של 77% בכמות ההוצאות על מסעדות בין השנים 2016-2018. האירופאים אף הם מציגים גידול בכמות העסקאות הקולינריות עם עלייה של 43% במספר העסקאות ו-15% בהוצאות. נתון מפתיע נוסף מצביע כי דווקא בארצות הברית חלה ירידה משמעותית בנושא, עם קיטון של 17% בעסקאות ו-25% בכמות ההוצאות על מסעדות ביום האהבה בשלוש שנים האחרונות. 

יום האהבה גורם לאנשים לטוס יותר, באירופה מספר העסקאות הקשורות לתחום התחבורה (טיסות, רכבות, מוניות וכו') ביום האהבה עלה ב-43% ומהווה כשליש (33%) מסך כל ההוצאות של אותו היום. בישראל יש עליה קלה של 8% בכמות העסקאות הקשורות לטיסות נתון המהווה כ-14% מסך ההוצאות של הישראלים ביום האהבה. 

השימוש בטכנולוגית תשלומים ללא מגע (contactless) בחג האהבה ממשיך לצמוח במהירות, כאשר שווי העסקאות עלה בשיעור עצום של 229%, עם עלייה של 193% במספר העסקאות עצמן מאז 2016. טכנולוגיית תשלומים ללא מגע פועלת כיום במעל 9 מיליון מקומות בכ- 114 מדינות. 
המחקר בחן גם את צורת התשלום ביום האהבה עצמו, ומצא כי בישראל 77% מהעסקאות מתבצעות בצורה פיזית ו-10% בקניות מתנות אונליין. באירופה וארה"ב המגמה זהה עם 88% ו-87% (בהתאמה) עסקאות פיזיות, 9% ו-7% (בהתאמה) בקניות מתנות אונליין.

מחפשים נגריה בתל אביב?

ארגזים למעבר דירה

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לקוחות נוספים >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
פנלים מבודדים |
פולדרים ממותגים |
קעקועים באילת
המדייק

לקוחות נוספים >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>