חדשות השבוע בעסקים

חדשות השבוע בעסקים בהשקות מוצרים והשתלמות חדשה


חדשות השבוע בעסקים בהשקות מוצרים והשתלמות חדשה.

דאסו סיסטמס הודיעה היום כי חלוצת הניידות האווירית החשמלית, Eviation Aircraft, השתמשה בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן כדי לפתח את אב-הטיפוס הראשון של מטוס הנוסעים האזורי, בעל פליטת אפס וממונע חשמל – אליס – בתוך שנתיים.
"המעבר למטוסים ממונעי חשמל אינו שאלה של האם, אלא מתי. בעת שאנו שואפים להנגיש נסיעות אוויריות נקיות לכל, היינו חייבים להיות מסוגלים להפיק מוצר שאנשים סומכים עליו, ישבו בו ויטיסו אותו, ולעשות זאת במהירות," אמר עומר בר-יוחאי, מנכ"ל Eviation Aircraft. "הדרך הנכונה לעשות זאת הייתה להשתמש בכלים שנרצה להשתמש בהם בטווח הרחוק, ולעבוד בענן כדי להבטיח גישה מהירה ומאובטחת ושיתוף פעולה עולמי. כשבחרנו את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE היינו סטארט-אפ בשלב מוקדם עם משאבים וזמן מוגבלים. פיתחנו את אב-הטיפוס שלב המסחרי שלנו מהר יותר משיכולנו לדמיין, וכבר החתמנו את הלקוח הראשון שלנו בארה"ב."

מרכז החדשנות לסטארט-אפים Ship Your Innovation הממוקם בבית UPS בנתב"ג מרחיב את פעילותו לתחום הסייבר, ויוצא בקול קורא לחברות הזנק להירשם לתוכנית. UPS בישראל מחפשת סטארטאפים בתחום הסייבר עם מוצר בשלב MVP או מתקדם יותר ואחרי גיוס ראשוני.
ניתן להגיש מועמדות לתוכנית עד ה-01/01/20. בחירת הסטארט-אפים מתבצעת על ידי מנהל מרכז החדשנות, צוות מנהלים בכירים ומנטורים מהתעשייה הבוחנים את הטכנולוגיה והמוצר כחלק מהשתלבות במוצרים ושירותים קיימים או כמוצר מדף חדש ב-UPS. עם זאת הטכנולוגיה יכולה להתאים ליישום עבור תחומים נוספים מעבר לשילוח ולוגיסטיקה.

שי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-UPS  ישראל ומנהל מרכז החדשנות מציין כי 
"מרכז החדשנות שלנו Ship Your Innovation מהווה Design Partner  בסביבה חדשנית ומתקדמת, שיכולה לעשות את ההבדל בין רעיון – טכנולוגיה ומוצר. חלק מהאתגרים החדשים משותפים לחברות רבות ללא תלות בעולם התוכן העסקי. כולן אוספות ומעבדות דאטה, משלבות טכנולוגיות קוד פתוח ושירותי ענן, וכולן חשופות במידה זו או אחרת לאיומי הסייבר. זו הסיבה שאנו מוציאים קול קורא לחברות בתחום הסייבר, כשהפתרונות שלהן יכולים להתאים לנו, ובאותה העת להתאים גם לחברות נוספות", הוסיף גוטמן. 


תכנית חדשה של התאחדות התעשיינים בשיתוף גוגל מאפשרת  לרכוש כלים מקצועיים ולהביא להגדלת הפריון.
על פי מחקר של Deloitte בקרב 150 חברות נמצא כי ניתוח המידע שנמצא במפעלים ויישום התובנות העולות ממנו, הוביל לעלייה של כ-5% - 10% בממוצע בפריון של המפעל.

התכנית תכלול:
*שיפור רווחיות המפעל על ידי ייעול תהליכי הייצור
*התייעלות באמצעות מעבר לתהליך קבלת החלטות מבוססות נתונים
*הגדלת הכנסות באמצעות ניתוח הלקוחות הקיימים ומיצוי שלהם
*בניית אסטרטגיה שיווקית והתייעלות בניהול ההון האנושי

 

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

הצעד הראשון להצלחה >>

פייסבוק עסקי

לא הגיע הזמן לעשות כסף מפייסבוק?
תן לנו לבנות לך דף עסקי בפייסבוק,
לנהל אותו ולחשוף את העסק שלך
לאלפי עיניים נוספות

הצעד הראשון להצלחה >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את התקציב - אנחנו נביא
אותך לדף ראשון!

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

מאות לקוחות מרוצים לא טועים!
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך קדימה ולהביא אותך
לדף הראשון בגוגל

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין מערכת ניהול ועיצוב מרהיב
ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>