Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

לקראת תערוכת Ambiente בפרנקפורט

חברת טלבר, נציגת ירידי פרנקפורט בישראל קיימה ביום שני ה28 לנובמבר מסיבת עיתונאים במסעדת Claroבמרכז תל אביב לקראת תערוכת Ambiente

מאת: ראובן שבת |

 לאירוע הגיעו עיתונאים ובלוגרים בתחומי תעשיית מוצרי הבית והמתנות, וניתן הסבר   מקיף מאודעל התערוכה וחידושיה השנה.  הדוברת הראשית ,איבונה אנגלמן, האחראית על תחום תצוגת מוצרי צריכה בתערוכה הסבירה באופן יסודי על התערוכה והשפעתה.התערוכה  הינה האירוע הבינלאומי החשוב ביותר של תעשיות הבית והמתנות המשמש כברומטר לעוסקים בתחום, תחזית לטרנדים ולמוצרים שייתנו את הטון כמו גם פלטפורמה עסקית לביצוע הזמנות ולגיבוש הקונספט העסקי, לשנה הבאה. Ambienteמורכבת משלושה תחומים, ה – Dining-Living-Givingאשר ביחד מרכיבים את רוב תחומי מוצרי הצריכה לבית.

 

היא תתקיים בפרנקפורט מה8-12 לפברואר 2019 על מנת להציג היום את הצפוי מחר.

Ambienteמציגה את כל טווח מוצרי הצריכה לבית הכוללים נושאים מגוונים החל ממוצרים לבישול, הכנה והגשת אוכל, שתייה, גאדג'טים למטבח ולאירוח, כלי בית, פרטי עיצוב הום סטיילינג וריהוט וכלה במתנות, תכשיטים ואקססוריז.  95% משטחי התצוגה בתערוכה כבר מלאים.

בכל שנה מככבת מדינה אחרת כמדינה-שותפה המקבלת במה להציג מוצרים נבחרים. השנה, בעקבות קודמותיה דנמרק, צרפת, יפן, ארה"ב, איטליה, בריטניה והולנד, נבחרה הודו כמדינה השותפה ב ambiente. התצוגה של המדינה השותפה כוללת מבחר מגוון של מלאכת יד מסורתית כמו גם עבודות של אומנים מקומיים. התצוגה מעוצבת ומנוהלת בידי המעצב ההודי תושב ג'איפור Ayush Kasliwalותתקיים גם השנה באזור גלריה 1. Kasliwalהינו בוגר של המכון הלאומי לעיצוב בהודו Ahmedabadואחד המעצבים המובילים בהודו בתחום החשיבה היצירתית, אומן בפני עצמו התומך גם באומנות מקומית. Kasliwalואשתו האדריכלית Geetanjaliמשמש כמנהל הקריאטיב וכשותף מייסד של AKFD & Anan Tayaחברה רב תחומית שמשרדיה בג'איפור, הודו. העשייה שלו מגוונת. במפעל שלו הוא מייצר עבור מעצבי מוצר פרטי עיצוב במסדרות מוגבלות או נותן את הפיניש לפרטי אומנות של אומנים מקומיים ועד להזמנות גדולות מגופים מסחריים בהודו. האני מאמין שלו הוא שאובייקטים הם מסרים שקיבלו צורה פיזית. “Objects are messages in physical form”

זמן להתרגעות קולינארית

Sandeep Sangaru מעצב רב תחומי, מורה, יזם ונווד מטבעו, יעצב את בית הקפה באולם 4.1. 
מקום של שקט ורגיעה למבקרים מההמולה והתזזיות של התערוכה. בית הקפה, כמו גם אזורים אחרים בתערוכה יהיה מאופיין באלמנטים הודיים.
 
 
 
Ambiente הינה האירוע השנתי המרכזי של תעשיית מוצרי הצריכה הבינלאומית, כפי שאומרת איבון אנגלמן, מנהלת ואחראית על תחום ה Living + Givingשל התערוכה: " מציגים מכ 90 מדינות יקבעו את הטרנדים לשנת 2019 ואף לאחריה. התערוכה הקודמת שנערכה ב2018 הביאה אל פרנקפורט 4,376 מציגים מ88 מדינות שהתפרסו על שטח תצוגה של 308,000 מ"ר , שהציגו לראווה במשך 5 ימים חדשנות  במיטבה ".

אולם חדש והזדמנויות חדשות

פתיחתו בסתיו של אולם 12 בשטחי התצוגה בירידי פרנקפורט, מהווה הזדמנות טובה למארגנים להעניק לAmbienteמבנה חדש לגמרי.  תצוגת כלי בית ואיחסון תעבור מהמיקום הישן שלה באולמות 5.0,5.1,6.0,6.1  לאולם 12 החדש. אולם 6 יהיה בשיפוצים במהלך 2019 ועל כן תצוגת השולחן הערוך תעבור באופן זמני מהמיקום הקודם ב 6.2 וב 6.3 למיקומם השנה ב5.0 ו 5.1. תחום בקבוקי השתייה והמיכלים הטרמיים יהיה חלק מאזור הטרנדים למטבח באולם 1.0. המתחם החדש Kitchen Houseware Express  (כלי אחסון לבית וכלי מטבח) יהיו בסמיכות ויתאפשר מעבר קל לתנועה זורמת של מבקרים מאולם 12 לאולם 3 וההיפך, דבר שיתרום ל2 התחומים.

החל מ2019 מבקרים וקניינים יוכלו למצוא את ה Livingוה Givingבאולם 8 שבו יוצגו התחומים: עיצוב פנים וריהוט, קונספטים בעיצוב, תאורה, אקססוריז וטקסטיל לבית ולשימוש אישי ותכשיטים בעיצוב מוקפד. באולם 9.1 תחת הנושא פריטי עיצוב וקישוט יוצגו אקססוריז (כולל עבודות יד), תמונות ומסגרות, נרות ומפיצי ריח לחדרים, פרטים עונתיים ופריטי אופנה כמו גם פרחים ועציצים.

באולם 11.0 תחת הכותרת Urban Giftsמתנות עירוניות, יהיה האזור להתרשם מתצוגה של מתנות טרנדיות, מעוצבות, אקססוריז לבית ולמשרד, כמו גם תיקים, פרטי אופנה ותכשיטים. Gift Ideasרעיונות למתנות באולם 11.1 יהווה הזדמנות למבקרים להזמין מתנות קלאסיות, מזכרות, מוצרי יופי, תיקים, פרטי אופנה ותכשיטים. הסידור החדש של התצוגה באזור ה Living/Givingיהדק את הקשר והזרימה של מבקרים בין האולמות באמצעות דרכי גישה יעילים וברורים.

 

Point of Experience  נקודה של חוויה (ניסיון)

 

זה זמן רב שמורגשת בקרב הלקוחות ציפייה מבעלי החנויות להעניק יותר מאשר תצוגה של המוצרים. באזור הנקרא Point of experience"" בפואיה של אולם 4.1 ידגים משרד העיצוב הגרמני Gruschwitz GmbHכיצד לעצב תצוגה מיוחדת שנועדה למקסם את האטרקטיביות ולהדק את הקשר בין המכירות און ליין לבין המכירה בחנויות עצמן. קונספט הקנייה של המחר מראה כיצד מכירת מוצרים באופן דיגיטלי יכולה להיעשות בצורה שתמקסם גם את חווית הביקור בחנויות עצמן. 
 

פלטפורמה עסקית לתעשיית האירוח ולהזמנות מסחריות במיתוג מותאם

 

Ambienteהתערוכה הבינלאומית המובילה לתעשיית מוצרי הצריכה לבית הפכה לא מכבר לפלטפורמה שבה בוחרים יצרנים מכל העולם להציג את יכולתם לבצע הזמנות מותאמות ולייצר ציוד עבור בתי מלון ומסעדות. Ambienteמהווה גם פלטפורמה מסחרית ליצרנים מכל העולם המתמחים בייצור מוצרים לתעשיית האירוח. מדריך מיוחד לתעשיית האירוח ולהזמנות מסחריות יעזור לקהל המבקרים להתמצא בשטחי התצוגה ולמצוא ישירות את המציגים הרלוונטיים.
אין ספור מומחים כמו גם בכירים מדרג מקבלי ההחלטות בתעשייה יזמים, מנהלי רכש, אנשי עסקים מתחום הריהוט, מעצבי פנים וארכיטקטים, אנשי מקצוע מתעשיית ההסעדה והקייטרינג כמו גם מתחום בתי המילון והאירוח מגיעים להתרשם מהמגוון העצום המוצג בAmbienteכמו גם בכדי לקבל רעיונות ומקור להשראה עבור הפרויקטים שלהם. ייתרה מזו, ב2019 זו תהייה הפעם השלישית ש Ambienteמפיקה אירוע שנועד להפגיש בין יצרנים, מעצבים, יזמים ומשקיעים לאירוח בלעדי שבו התעשייה נפגשת. האירוע שיתקיים בשעות הערב, מאורגן בצורה כזו שיאפשר תקשורת והיכרות בצורה אפילו יותר טובה בין הספים והלקוחות של Ambiente.