Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

תערוכת Ambiente תתקיים בפברואר 2019

תערוכת  Ambiente המתקיימת מדי חודש  פברואר בירידי פרנקפורט  היא מקום המפגש השנתי לעוסקים בתחום מוצרי הצריכה הביתיים והמקום בו מוצגים מיטב החידושים לתחום המטבח והאירוח DINING  ההום סטיילינג וסביבת המגורים LIVING  והמתנות והאקססוריז GIVING  השנה תתקיים התערוכה בתאריכים 8-12 לפברואר

מאת: ראובן שבת |

תערוכת  Ambiente המתקיימת מדי חודש  פברואר בירידי פרנקפורט, היא מקום המפגש השנתי לעוסקים בתחום מוצרי הצריכה הביתיים והמקום בו מוצגים מיטב החידושים לתחום המטבח והאירוח DINING, ההום סטיילינג וסביבת המגורים LIVING, והמתנות והאקססוריז GIVING. השנה תתקיים התערוכה בתאריכים 8-12 לפברואר.

ירידי פרנקפורט, יריד הסחר הבינלאומי השני בגודלו בעולם משקיע רבות בתערוכה זו שהיא תערוכה הדגל בתחום ה consumer goods, על מנת למקסם את החשיפה וההזדמנויות העסקיות במטרה לאפשר למציגים חשיפה בינלאומית רחבה ככל האפשר ומפגשים אישיים מחוץ לאולמות הביתנים.

עשרות אלפי אנשי עסקים מכל העולם, כולל יבואנים, קניינים, מנהלי רכש, מפיצים, בעלי חנויות וגלריות מנהלי רשתות , אדריכלים ומעצבי פנים, עיתונאים ואנשי מדיה מגיעים בכל שנה על מנת להתרשם מהמוצרים שיככבו בחלונות הראווה בשנת העסקים הבאה.

לתערוכה האחרונה שהתקיימה בפברואר 2018 הגיעו 140,943 אנשי עסקים מ 154 מדינות והציגו בה 4,460 מציגים מ-94 מדינות. ביניהם עשרות חברות מישראל.

 על פי המארגנים השנה יציגו בתערוכה כ4500 מציגים שונים מכל רחבי העולם.

סטודיו עיצוב Stilbüro bora.herke.palmisano בדק  את הסגנונות שישקפו את התחושה של המבקרים  עבור 2019  דרך סינון ההתפתחויות הגלובליות בעיצוב, אמנות ואדריכלות, וגם אופנה וסגנון חיים.

"כל מגמה מבוססת על התפתחות חברתית. זוהי גישה לחיים המבטאת את עצמה בצורות חדשות, מחודשות ומתוקנות, דפוסים ותפקודים. זה לוקח את המצב  של תמריצים יקרי ערך עבור הקונים, גם עבור יצרנים, "אומרת ניקולט נאומן, סגן נשיא Ambiente. בשנת 2019 בחר הסטודיו לעיצוב בשלוש מגמות נושאיות: מגורים בטעם, סביבה שקטה ואווירה אופטימית