Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

מריומה נותנת פתרונות מעולים

חברת מריומה מקיבוץ נצר סירני היא כיום החברה המרכזית בישראל בתחום מתן פתרונות לטריילים מרכבים ארגזי הובלה לענף המזון החברה בבעלות משפחת מריומה קיימת מזה 40 שנה

מאת: ראובן שבת |

חברת מריומה מקיבוץ נצר סירני היא כיום החברה המרכזית בישראל בתחום מתן פתרונות לטריילים, מרכבים, ארגזי הובלה לענף המזון.

החברה בבעלות משפחת מריומה קיימת מזה 40 שנה.

היא מתמחה בטריילרים, ארגזי קירור גדולים ומכל הסוגים. מתחם החברה בקיבוץ נצר סירני כולל משרדים, מחסן רחב ידיים ובית מלאכה לאחזקה שוטפת.

איציק אסייג הוא מנהל המכירות הבכיר של החברה.

במסגרת תפקידו הוא אחראי על אספקה ומתן שירות ללקוחות החברה מכל רחבי הארץ. מגזר הלקוחות  בתחום המזון כולל יצרני מזון מובילים בתחום הבשר והעוף, חברות שיווק בתחום המזון הקפוא , היבש ועוד. רשתות שיווק ולקוחות עסקיים שונים מכל רחבי הארץ.

"ייצור הארגזים הוא מגרמניה וטורקיה," מציין איציק אסייג.

"אנחנו למעשה יבואנים בלעדיים של החברות  BRF  מטורקיה ושמיץ מגרמניה.המוצרים שלנו כוללים, ארגזי קירור למזון קפוא, טרי ויבש ( עוף טרי או קפוא, דגים מכל הסוגים, כולל דגים מעובדים. ההובלה נעשית בטמפרטורות החל מ40- עד 0 מעלות צלזיוס. לכל רחבי הארץ. כך אנו מספקים גם פתרונות ללחמים( ארגזי בידוד), ירקות ופירות ( מבודד, מצונן), עוגות ודברי מתיקה לסוגיהם.

בתחום הטריילים, חברת מריומה מספקת פתרונות עם אפיון מוצר לפי בדיקת לקוח. הפתרון הוא פרסונלי. לדוגמא, יצרנית מובילה וגדולה של מוצרי חלב רכשה צי שלם של טריילרים שנתנו פתרון לבעיות של רקבון וקורוזיה. הפתרון היה חריצים בדופן הרצפה, חריצי ניקוז שיורדים למיכל הרקה.

במקרה אחר, היה צורך  של פריקה יעילה בעבור חברה לעיבוד מוצרים מבשר חזיר. הפתרון היה  תקרה כפולה לפריקה מהירה.

היה גם מקרה של חברה גדולה שהייתה להם בעיה חמורה של דליפת קירור שהייתה עלולה לגרום להם נזקים במליונים, ואנחנו מצאנו בעבורם פתרון יעיל, איכותי והולם ששיפר עד לאין ערוך את מצבם ונתן להם לישון בשקט בהחלט."

 

מה היתרונות הבולטים שלכם?

" איכות גבוהה מאוד של המוצרים בכללותם.  מוצרים עם רמת בידוד הטובה והאיכותית ביותר שיש כיום בשוק.  תמיכה טכנית מקיפה של צוות טכני מיומן וברמה גבוהה מאוד ,הכולל מהנדסי וטכנאי מכונות. התאמה פרסונלית לכל סוגי הלקוחות ולפי דרישת לקוח. זמני אספקה קצרים."

מה הוא תהליך הקשר שלכם עם לקוחות?

"היכרות ראשונית עם הלקוח והצעת מחיר. אפיון צרכי לקוח, התאמה פרסונלית יסודית ומקצועית לעילא ולעילא, מתן פתרון הנדסי למוצר בהתאם לצרכי הלקוח, ולבסוף מסירת מוצר מוגמר   ללקוח ( קרי, ארגזים או טריילרים)  ברמה הכי גבוהה שיש"

מה ההמלצות שלך ליצרנים וספקים הצריכים לרכוש ארגזי בידוד או טריילרים?

"לבדוק ראשית כל את מכלול ההוצאות השנתיות בעניין, ולראות לא רק מה העלות אלא מה התועלת והערך המוסף. כלומר, לא להתפשר על רמה גבוהה של פתרונות בגלל עניין של מחיר גרידא, אלא לראות דברים הכרחיים כמו אביזרים, מניעת בלאי מוקדם בחלקים, לבדוק היטב את איכות המרכבים, מבחינת אפיוני אחסון ובעיקר טמפרטורות. ומה כוללת האחריות באופן מקיף. אנחנו למשל נותנים על טריילר אחריות של 24 חודשים ( טריילר של אמיץ זה אחריות למליון ק"מ). ולארגזי בידוד 12 חודשים.